lördag 20 juli 2024

Om ditt och datt, darr vill Blogger att jag skall skriva.

 Det har dröjt med jag publicerat mig på min blogg, åtminstonde den ena av dessa, det är ju denna jag använt mest. Men förra gången jag försökte kom jag inte in men den här gången går det bättre och jag har en aning om varför men jag behåller den aningen för mig själv åtminstone för ett tag.

Kanske en så där 20- 30 år och då har jag förmodligen glömt bort det hela om jag skulle leva då, jag är ju ändå 75 år och på mitt 76:e.

Sommaren har ju hitintills varit bra här i norr, inte för mycket sol och inte för mycket regn, lagom av varje sorts väder och det får man ju vara tacksam för, eller hur mina vänner? 

Det är snart ett och ett halvt år sen jag kom hem till Nattavaara efter att ha opererat hjärtat och under den tiden har jag fått hjälp av hemtjänsten i Gällivare med det praktiska även om jag börjat handla själv och reducerat hembesöken till två ggr per dag i stället för fyra gånger. 

Inga kommentarer: