onsdag 24 juni 2020

Sent nästan midnatt!

Klockan börjar gå mot 23 och jag sitter och svettas i huset här i Nattavaara, det är ett mycket fint men gammalt hus. Årsbarn med mig. Säger man förresten årsbarn om ett gammalt hus?

Nå det får vara hur det vill med det jag säger det i vart fall som helst.

Jag har haft besvär med mitt högra knä, värk som jag förmodar är ischias och jag har varit till både doktor och sjukgymnast för detta men jag fick egentligen ingen hjälp av dessa mer än att jag skulle röra mig och ta alvedon.

Röra mig när vart steg smärtar!

Grannen hon tipsade mig dock om en salva som faktiskt hjälper Ice Power och det är jag glad för för nu kan jag gå åtminstone inomhus utan att det värker för hårt och det är ju bra så.

Jag håller på att möblerar om i huset och fyller bokhyllorna med mina böcker, det skall bli skönt när det blir färdigt fast ett hus blir ju aldrig riktigt färdigt någon gång om jag förstått det rätt.

Jag återkommer,hoppas jag, om böckerna.So Long!

Inga kommentarer: