torsdag 25 juni 2020

Vädret nu i Juni 2020 för att inte tala om mygg.

Det är fortfarande värmebölja och då det är mycket varmt inne så tror jag att det snart blir åska och Marmis ligger slö och vill knappt ut trots att det fläktar ute. Men det kan bero på att det ändå är mycket mygg här utanför huset trots att det blåser.

Det är ju det värsta med sommaren myggen och det som de gör man blir ju alldeles sönderbiten och sönderstucken av  dessa blodtörstiga små bestar till djur.

Jag håller annars på att försöka få ordning på huset men det är inte lätt när man har ständig värk i ett av sina knän. det högra. Men jag fick god hjälp av min granne som jag tror att jag nämnde i den förra bloggsposten. Och hjälpen heter Ice Power. Ett gel som man stryker på det onda stället.

Det lindrar om inte annat.

Inga kommentarer: