onsdag 19 november 2008

60 års-firande

Det skall bli spännande att se vad som händer under nästa veckan. Speciellt under onsdagen eftersom jag då fyller 60 år. Jag hade nästan tänkt rymma fältet och kanske gör jag det? Man kan aldrig så noga veta med mig?
Men det är kanske lika bra att stanna kvar och ta emot eventuella gäster åtminstone på kvällen för då är det öppet hus i församlingshemmet med anledninga av min 60 års-
dag. Detta är inget som jag har ordnat själv utan det är för mig okända krafter som
gjort detta. Vi får se vad det blir av det hela? Nåja, det är väl bara att vänta in den stora dagen.Och jag hoppas att det inte kommer att gå lika illa som under Bibelns
enda födelsedagsfirande, då Johannes Döparen miste huvudet. Men kanske smiter jag ändå? Var och varthän i så fall?

Inga kommentarer: