tisdag 7 april 2009

Vart tar alla idéer vägen?

En sak som jag undrar över, det är var alla idéer tar ivägen om vad jag skall skriva på bloggen.
Jag brukar gå ut med hunden två gånger om dagen dels en gång på morgonen sen sent på kvällen . Och då omkring klockan 21 till 21.30. Ja, en del skulle väl till och med säga tidigt på natten. Men det är väl att ta i. Nå, när jag går ut och går med hunden, då dyker det upp massor med olika upp-
slag. Men då jag kommit hem, då är dom som bortblåsta. Vart tar dom vägen egentligen?
Och sen ser man att det finns både unga och gamla bloggare som har så mycket uppslag som helst om det dom skriver om. Ja, vad skall man säga om detta mer än att det är kanske bäst att ta med sig en aneckningsbok eller ett litet block och penna unde de nästa turerna? Men känner jag mig själv rätt så kommer jag förmodligen att glömma antingen pennan eller blocket. Förmodligen båda.. Då jag också är rätt så glömsk av mig

Inga kommentarer: