onsdag 2 augusti 2017

Kommer jag dit i år,tro?

Ett ställe som jag skulle vilja vara på, det är bokmässan i Göteborg.

Jag har aldrig varit där. men intresse hos mig att komma dit har jag haft ända sen min tid som komminister i Eskilstuna.

 Men tyvärr har jag inte haft möjlighet till detta.

Men det blir inte alltid som man vill och önskar, så jag får väl nöja mig med att läsa bokkataloger och blogg och tidningsrapportering från Göteborg.

Det är kanske inte lika gott och bra men det kanske ger en större utblick eller snarare inblick i vad som finns. Då man får hjälp att sovra i mängden av olika böcker.

Men jag skulle vilja vara där och sovra själv och kanske också träffa en och annan författare men det kanske blir en besvikelse. Eller också jätteintressanta upplevelser.

Den som lever får se?


Inga kommentarer: